Jump to content


Toggle shoutbox SG BoX Open the Shoutbox in a popup

SG BoX Language : English Only

Community Teamspeak = Join TS
Please Read the FAQ

Join our Steam Group! Steam
Like our Facebook Page! Facebook
Subscribe our Youtube Channel! Youtube

Streamers:
FroadeL
BloodyAngel
JuNy
Darioxix
KingPanda
SkyKennen

Rules of the SG Box!
- SPAM will result in a BAN from SG BoX
- Dont post the Link of your Stream when u are offline after 30-60mins
- Who are trying to get viewer/follower and changing instant to an other emulator, will be perm banned from the SG Box.
@  Darioxix_velo : (12 February 2016 - 12:23 AM) http://www.twitch.tv/darioxixi Stream is live! Some secret looting spots. and some giveaways!
@  KurinShiku : (11 February 2016 - 08:58 PM) http://sg-servers.ne...wn-themed-gear/
@  GENETICZZ2K : (11 February 2016 - 05:55 PM) Trying to Solo a bit + My Cam is shit but atleast its smth :) - http://www.twitch.tv/geneticzztv
@  Vinyl Scratch : (11 February 2016 - 05:31 PM) *pile
@  Vinyl Scratch : (11 February 2016 - 05:30 PM) I want to be enjoy this game but it´s is just a huge pill of shit recently :unsure: FeelsSadMan
@  FroadeL : (11 February 2016 - 01:58 PM) good! http://sg-servers.ne...ipe/#entry59770 <-- Please do not be racist, we're all the same
@  Karti : (11 February 2016 - 01:50 PM) @FroadeL :sowwy :< i will staph
@  FroadeL : (11 February 2016 - 01:04 PM) just greatm so i can't be top dog of anything ... I will tell my mum of you
@  Karti : (11 February 2016 - 11:09 AM) @FroadeL :i will beat you!! after my exams..
@  FroadeL : (11 February 2016 - 07:27 AM) @Jermu, mate you should finish on a nice number like 222222!
@  Jermu : (11 February 2016 - 01:51 AM) @FroadeL Yea :) I stopped farming so im 50k behind u :P
@  Darioxix_velo : (10 February 2016 - 09:52 PM) http://www.twitch.tv/darioxixi Stream is Live!
@  FroadeL : (10 February 2016 - 03:00 PM) I'm upto #2 now, 24k behind Janus... it's going to happen!
@  Karti : (10 February 2016 - 12:57 PM) @FroadeL : nope
@  FroadeL : (10 February 2016 - 12:30 PM) I will get to #1 on Zombies killed!
@  Darioxix_velo : (09 February 2016 - 10:06 PM) http://twitch.tv/darioxixi a little bit of something. ;D Buying stanags!!
@  FroadeL : (09 February 2016 - 08:25 PM) im streaming and stuff http://www.twitch.tv/froadel <-- noobie to stream snipe!!
@  TheEliteDon : (09 February 2016 - 08:13 PM) Selling my last 200 ARs http://sg-servers.ne...out/#entry55400
@  GENETICZZ2K : (09 February 2016 - 05:59 PM) Im garbage today cuz Cold hands but who gives af? :D - http://www.twitch.tv/geneticzztv
@  KingPanda : (09 February 2016 - 01:12 PM) http://www.twitch.tv/kingpandaa97 - i didnt had time to stream the last days, but now i have a few hours :)) come join

Photo

StarGateZ P2P Emulator?

Stargatez Pay To Play Emulator

  • This topic is locked This topic is locked
34 replies to this topic

Poll: StarGateZ P2P Emulator? (31 member(s) have cast votes)

Should StarGateZ be Pay 2 Play that we keep it out of Hackers.

  1. Yes do it to keep StarGateZ out of Hackers. (21 votes [67.74%])

    Percentage of vote: 67.74%

  2. No it should be for free (10 votes [32.26%])

    Percentage of vote: 32.26%

Vote

#1 kasukiro1

kasukiro1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 147
    Excellent
  • 79 posts
  • LocationJapan

Current mood: Ban Happy

Posted 20 February 2014 - 07:27 PM

We wanna keep StarGateZ out of Dupers / Hackers / Kiddis.All registered accounts dont have to PAY!!!!!

 

@ We found a another way.StargateZ it will keep for free.


  • JamiN, Rx7, KurinShiku and 10 others like this

ww7eeioy.gif


#2 Deathsink17

Deathsink17

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 19
    Good
  • 74 posts
  • LocationBrazil

Current mood: Balanced

Posted 20 February 2014 - 07:30 PM

The ones who already play won't have to pay, is that?


One Shot, One kill. No Luck, Just Skill. xD


#3 Rx7

Rx7

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 29
    Excellent
  • 68 posts

Current mood: Cool

Posted 20 February 2014 - 07:30 PM

ok...so?



#4 kasukiro1

kasukiro1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 147
    Excellent
  • 79 posts
  • LocationJapan

Current mood: Ban Happy

Posted 20 February 2014 - 07:32 PM

@Deathsink17

Yes , All registered accounts dont have to Pay!


ww7eeioy.gif


#5 Rx7

Rx7

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 29
    Excellent
  • 68 posts

Current mood: Cool

Posted 20 February 2014 - 07:32 PM

ofc everyone wants it free, if pay2play wins it's weird...



#6 kasukiro1

kasukiro1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 147
    Excellent
  • 79 posts
  • LocationJapan

Current mood: Ban Happy

Posted 20 February 2014 - 07:33 PM

We wanna keep it out of Hackers, there are coming more hacks, do you wanna play With Hackers?,

then dont cry if a hacker is there or duper, 


ww7eeioy.gif


#7 Rx7

Rx7

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 29
    Excellent
  • 68 posts

Current mood: Cool

Posted 20 February 2014 - 07:39 PM

Infstation is pay2play and it has tons of hackers..those 2 things r unrelated. money doesn't keep the hacker away, cuz they can bypass bans and sht.



#8 KurinShiku

KurinShiku

    k den

  • Administrators
  • Reputation: 2216
    Excellent
  • 1880 posts

Current mood: Angelic

Posted 20 February 2014 - 07:42 PM

Infestation is not a Pay2play, is a PaytoWin and no hacker is buying a Emulator just for hacking..!


  • TwojaStara likes this

si53xdyq.gif

login-steam-icon.pngFeel you free to add me on Steamlogin-steam-icon.png
http://steamcommunit.../id/kurinshiku/


#9 TwojaStara

TwojaStara

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 31
    Excellent
  • 92 posts
  • LocationPoland

Current mood: Sneaky

Posted 20 February 2014 - 07:44 PM

do you wanna play With Hackers?,

 

the question will be do we wanna play with anybody xD

 

all people who are alrdy registered will play still... but how about newcomers? will they pay to play? u dont know, maybe some of them, but im almost sure that we will get less new players than we are getting now... but its a good idea too, because, who who has payed for game will hack or dupe or do another bad things?(only idiots) and if server gets more money we will get more stuff maybe? StargateZ is in my honest opinion actually the best infestation emu... we are not crappy unstable brazilian server or something... so if we advertise and introduce vehicles(maybe) and a little bit better chance to loot sniper rifle(cause people loves them but the funniest thing is that only for some of them they will be usefull as always :))))map and stuff, people will keep joining and we will play only with legit people.

i agree with 80%


TwojaStara, Assassin, PvP master, think twice before u gonna call me a haxor again.

Wanna play together? ask some questions? tell me how awesome i am? here's my skypestylesg52

m5_bok.jpg


#10 Rx7

Rx7

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 29
    Excellent
  • 68 posts

Current mood: Cool

Posted 20 February 2014 - 07:50 PM

nobody will pay to play stargateZ, come on let's face it, StargateZ is a good emulator but it's not that big out there in the web, it has no marketing online whatsoever..most ppl never heard about this and never will, this game is for ppl that don't wanna pay for games, they try the game, perhaps they like it and stay for a while but that's it. if u check the servers these days u'll see the boredom...u need this game to grow, expand, get advertises online and creative events, delete dead islands to not disperse the players and keep the pvp interesting, and so on..



#11 bigdog82

bigdog82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 13
    Good
  • 48 posts

Current mood: Worried

Posted 20 February 2014 - 07:54 PM

Make it p2p cuz you don't have to pay for registerd acc

it will be better for the feature of sgz and if you dont like it go and play d*** awww wait its p2p :P



#12 TwojaStara

TwojaStara

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 31
    Excellent
  • 92 posts
  • LocationPoland

Current mood: Sneaky

Posted 20 February 2014 - 08:01 PM

risky move.......


TwojaStara, Assassin, PvP master, think twice before u gonna call me a haxor again.

Wanna play together? ask some questions? tell me how awesome i am? here's my skypestylesg52

m5_bok.jpg


#13 kasukiro1

kasukiro1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 147
    Excellent
  • 79 posts
  • LocationJapan

Current mood: Ban Happy

Posted 20 February 2014 - 08:12 PM

@TwojaStara  we will ad Vehicles soon, and i thing there would come new players


ww7eeioy.gif


#14 kasukiro1

kasukiro1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 147
    Excellent
  • 79 posts
  • LocationJapan

Current mood: Ban Happy

Posted 20 February 2014 - 08:14 PM

@ Rx7  all Registered accounts will keep, and if the newcomers wanna play without hackers / dupers and some, then they can play StarGateZ,

and we got now  Many  registered accounts


ww7eeioy.gif


#15 Xfile

Xfile

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 5
    Neutral
  • 37 posts
  • LocationCanada

Current mood: Insomnious

Posted 20 February 2014 - 08:14 PM

Some may join a paytoplay emulator but I think for the most part the community will be stunted in growth and be... 'looks around' ...us and the zeds.

Keep the updates, maps, and all the great stuff you guys do to keep StargateZ original coming and people will pay I bet!

 

Edit: What will the cost be to pay for new comers? 



#16 TwojaStara

TwojaStara

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 31
    Excellent
  • 92 posts
  • LocationPoland

Current mood: Sneaky

Posted 20 February 2014 - 08:16 PM

@TwojaStara  we will ad Vehicles soon, and i thing there would come new players

yeah i hope so but u know more than me so how its gonna look like? super overpowered tank or what? if u add vehicle we need 1 more ultra big map also xD 


TwojaStara, Assassin, PvP master, think twice before u gonna call me a haxor again.

Wanna play together? ask some questions? tell me how awesome i am? here's my skypestylesg52

m5_bok.jpg


#17 kasukiro1

kasukiro1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 147
    Excellent
  • 79 posts
  • LocationJapan

Current mood: Ban Happy

Posted 20 February 2014 - 08:21 PM

@TwojaStara haha no xD, we just have the Infestation Cars ^^


ww7eeioy.gif


#18 bigdog82

bigdog82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 13
    Good
  • 48 posts

Current mood: Worried

Posted 20 February 2014 - 08:24 PM

If the srv its gonna be p2p maybe voip?
Ortriple xp:)

#19 kasukiro1

kasukiro1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 147
    Excellent
  • 79 posts
  • LocationJapan

Current mood: Ban Happy

Posted 20 February 2014 - 08:26 PM

@ bigdog82, for VOIP we need Ts3 license, that we dont have at the moment.


ww7eeioy.gif


#20 bigdog82

bigdog82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 13
    Good
  • 48 posts

Current mood: Worried

Posted 20 February 2014 - 08:27 PM

Why ts matbe something else





Also tagged with one or more of these keywords: Stargatez, Pay, To, Play, Emulator

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users