Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Community! Discord

Please Read the FAQ
Join our Steam Group! Steam
Like our Facebook Page! Facebook
Subscribe our Youtube Channel! Youtube

@  Bluefiction : (25 May 2020 - 06:51 PM)

People playing? wut

@  Stargate75 : (23 May 2020 - 08:40 AM)

Fixed

@  fpskiller : (22 May 2020 - 03:17 PM)

anyone still playing ? i cant get the game to load anymore :/ just crashs after pressing play on the launcher

@  HUEDAV : (19 May 2020 - 09:06 AM)

wow! update 350mb! what is new?

@  HUEDAV : (12 May 2020 - 02:16 PM)

@Kwiatekk2607 i can do! :)

@  Kwiatekk2607 : (11 May 2020 - 11:50 AM)

Hey, anyone still playin?

@  HUEDAV : (11 May 2020 - 05:16 AM)

yoohoo here i go again! :D

@  koxsuTV : (29 April 2020 - 12:56 PM)

:)

@  KEKOC : (14 April 2020 - 01:40 PM)

This game is alive?

@  Ultraporing : (12 April 2020 - 05:35 PM)

Yeah, it were good times. Who knows what the future holds. :)

@  Fafan1 : (09 April 2020 - 11:13 PM)

<3

@  Bluefiction : (22 March 2020 - 03:05 PM)

Miss this game yeah

@  therealkrusher : (22 March 2020 - 06:05 AM)

I agree KloWn.. Lots of hours spent in this game for both of us.. Lots of good and bad times for all...Mostly good..

@  KloWn : (18 March 2020 - 12:24 PM)

anyone still playing this game ? kinda missing it lol

@  Stargate75 : (10 March 2020 - 08:07 PM)

Done got a 1 month ban

@  watta_hell : (09 March 2020 - 10:29 PM)

Abuser found on ASRD server: STEAM_1:0:213039956 (were doing single player low-hp player camping the whole map while 7 other player were waiting for 20+ minutes; didn't even respond to restart; to make it worse, he was the lobby leader); please make him vanish to not ruin other's game in the future. Thank you!

@  Stargate75 : (28 February 2020 - 04:21 PM)

@ LetsGoBowling Send me the download links

@  LetsGoBowling : (23 February 2020 - 05:51 PM)

Hey, could it be possible to also add these maps nmo_Canal , nmo_miner_detour and nmo_urbanhazard. Thx

@  Mugin : (23 February 2020 - 11:06 AM)

sup niggas

@  AceeZ : (10 February 2020 - 08:00 PM)

moin moin


Photo

Polacy!!!


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Postrach

Postrach

    Member

  • Members
  • PipPip
  • Reputation: 63
    Excellent
  • 27 posts

Current mood: Woot!

Posted 25 April 2016 - 04:21 PM

Siemano.

Szukam polskiego klanu, o ile jeszcze tu jakis gra. 

Nick: Postrach


  • Bennierge and Paruwa like this

#2 NOOB DOWN

NOOB DOWN

    Trusted Member

  • Streamer
  • PipPipPip
  • Reputation: 61
    Excellent
  • 117 posts

Posted 25 April 2016 - 04:44 PM

dude you should talk english :/



#3 Paruwa

Paruwa

    #1 SMMO Rager

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 473
    Excellent
  • 406 posts
  • LocationPoland aka OnionIsland

Current mood: Devilish

Posted 26 April 2016 - 08:54 AM

Z tego co wiem to nikt jak na razie nie gra hmmm dlaczego? proste wyszedł ISS jest w chuj HYPE na niego SG ma teraz bardzo trudny okres zresztą jak wszystkie EMU podobno ludzie coś w weekendy grają bo widziałem ze jakies pvp jest ale moim zdaniem trzeba czekać aż ISS znowu upadnie tak jak stary tylko potrzeba czasu już jest straszna fala cziterów i już sie ludzie denerwują wiec no daje pół roku rok i z powrotem to bd NAJLEPSZY czas dla EMU bo bd powstawać nowe itp a z SG bd stało po za tym jest znanym EMU i wydaje mi się ze bd w chuj ludzi :) tylko potrzeba czasu..


Characters:

Paruwa-Devil Berlinka-Devil WizardinhoV2-Demon InnocentBack-Demon


#4 Karti

Karti

    Lord Steve Blum

  • Developer
  • Reputation: 1,513
    Excellent
  • 912 posts
  • LocationPoland

Current mood: Roflmao

Posted 27 April 2016 - 06:52 AM

Z tego co wiem to nikt jak na razie nie gra hmmm dlaczego? proste wyszedł ISS jest w chuj HYPE na niego SG ma teraz bardzo trudny okres zresztą jak wszystkie EMU podobno ludzie coś w weekendy grają bo widziałem ze jakies pvp jest ale moim zdaniem trzeba czekać aż ISS znowu upadnie tak jak stary tylko potrzeba czasu już jest straszna fala cziterów i już sie ludzie denerwują wiec no daje pół roku rok i z powrotem to bd NAJLEPSZY czas dla EMU bo bd powstawać nowe itp a z SG bd stało po za tym jest znanym EMU i wydaje mi się ze bd w chuj ludzi :) tylko potrzeba czasu..

newz just jest martwe, zostal tylko world.. xd


Alright, let's rock and roll! - Wolf

Posted Image


#5 FroadeL

FroadeL

    Streamer

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 686
    Excellent
  • 253 posts
  • LocationEngland

Current mood: Cloud 9

Posted 27 April 2016 - 10:46 AM

 
myślę paypalz znikną , i zawodnicy tu wrócić

  • Paruwa likes this

Posted Image


#6 Paruwa

Paruwa

    #1 SMMO Rager

  • Members
  • PipPipPip
  • Reputation: 473
    Excellent
  • 406 posts
  • LocationPoland aka OnionIsland

Current mood: Devilish

Posted 27 April 2016 - 11:19 AM

Karti XDDD właśnie na PayZ gra dużo ludzi xD odpal i zobacz raczej fakt duzo mniej gra ludzi ale i tak jest w chuj duzo dalej xDD na samym longue jest prawie zawsze 50-60 typa , z 3-4 colorado po +30-40 typa reszta colorado po 2-3-5 osób, priv servery tez dość dużo, i mapy pvp (małe) x2 springvalley +20-30 typa, clearv2 25-40typa 

;c czekam na odrodzenie SG musi najpierw upaść WORLD :D xDD i wszytko wróci do normy albo nawet lepiej bd niz wczesniej bo SG cały czas stoi jest popularne i wgl i jak ludze bd odchodzić to tylko SG, NewZ i moze nowe emu jak bd powstawać xDD ;p wiec no czekam ^^ 


Characters:

Paruwa-Devil Berlinka-Devil WizardinhoV2-Demon InnocentBack-Demon





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users